Saturday, June 23, 2007

... حمایت ...
حمایت ... یه احساس مبهم! ... چیزی که هیچ وقت تجربش نکردم ...باورت می شه؟!...
... حمایت ... با سه نقطه قبل و بعد ...یه احساس مبهم ...چیزی که من تا حالا تجربش نکردم ولی بهش نیاز دارم !...
... حمایت ... با سه نقطه قبل و بعد !!! سه نقطه ای که توش کلی حرف نزدس ! همین سه نقطه خیلی وقته راه گلوی منو بسته !... باورت میشه ؟!!...
حمایت ...همون احساس مبهمی که من بهش نیاز دارم ...همون چیزی که خیلی وقته راه گلوی منو با بغض بسته!..
باورت میشه ؟؟ به همین سادگی ...شایدم ساده تر ! ...
همیشه ته عشق به نفرت می رسه ... دلیلشم همون احساس مبهمه ..
بار ها و بار ها اینو تکرار کردم ..
همیشه آخر عشق به نفرت رسیدم ...اما هنوز مطمئن نیستم که این آخره خطه ...
همیشه خنده ها بوی مرگ می دن ! ... باورت میشه؟!!...
خنده هایی که از شادی سرچشمه نمی گیرن ...
خنده هایی که تهش نفرت و پوچیه !
سه نقطه هایی که قبل و بعد از حمایت وجود داره ...
نمی تونی هیچ وقت مطمئن باشی که خنده ها سر چشمه ای از شادی هستن خنده بوی مرگ می ده...باورت میشه ... وقتی به درون خنده نفوذ کنی می فهمی که خنده قسمتی از مرگه ...
همیشه یه لبخند مضحک به لبمه ... اون احمقا فکر می کنن که این لبخند سرچشمه ای از شادیه ...هاه ...!... اما اونا نمی دونن که این لبخند بوی مرگ می ده چون هیچ وقت پشت چهره این لبخند و ندیدن ..
همیشه ته عشق به نفرت رسیدم دلیلشم همون احساس مبهمه ! ...
حمایت !.. چیزی که من واقعا بهش نیاز داشتم !!!
با سه نقطه قبل و بعد ..
و سکوتی پر از درد ..
همیشه آخر خط به نفرت رسیدم !!!
و زندگی پوشیده شدس پر از پوشال نفرت ٬ و من اونو خیلی خوب تجربه کردم ...
خیلی خوب بوی گند اونو حس کردم ..
و فریاد های گوش خراش اونو شنیدم !...
می دونی چیه ؟!...
اگه
من
تا
حالا
یک
بار
حمایت
رو
تجربه
کرده
بودم
الان انقدر درد نداشتم ! ...
اما من
همیشه
بوی
مرگ
تنهایی
درد
...
رو خیلی خوب تجربه کردم! خیلی خوب !!...
و این
سه نقطه هایی هستن که قبل و بعد حمایت قرار دارن !
همیشه آخر هر چیز بوی نفرت و احساس کردم همیشه ...
همیشه ته هر چیز به نفرت بر خوردم! همیشه ...
همیشه توی عشق به نفرت رسیدم همیشه!!!
و همیشه سکوتی از نفرتو تجربه کردم !

اما اگه ذره ای حمایت وجود داشت حمایتی خالی از ترهم هیچ وقت اینجوری نمی شد!
اما همیشه ته عشق به نفرت رسیدم! نفرتی که می خواست برای لحظه ای عشق و حمایت از عشقو تجربه کنه..


No comments: