Sunday, September 30, 2007



مثل عبور از وسط لنزهای سبز
با گریه های دودی ِ یک عینک جدید
رنگی تر از تجسم یک خواب خنده دار
که مثل یک پرنده ی وحشی به تو پرید

تا قصه ای جدید بسازد برای من
از شاهزاده ای که نیامد بدون اسب
از شاهزاده ای که....
_ ادامه نده!بخواب!
محکم تر از همیشه عزیزم به من بچسب

چسبیده ام هنوز به دستان کوچکم
باید خودم دوباره خودم را بغل کنم
ته مانده های زندگی جدولی م را
با چشم های بسته تر از / باز حل کنم ↓

یک مشت چیز بی همه چیز قشنگ را
در این خطوط گیج عمودی ...از این ستون
خانه به خانه می برمت هی عقب عقب
به سالهای بچگی ام هی کشون کشون↓

توی حیاط _ خلوتی از چیزهای خوب
پشت درخت های خسیسی که کاشتم
بکّن مرا میان همین چاله چاله ها
من که به جز گناه ، گناهی نداشتم

من که به جز گناه..._چرا بس نمی کنی؟
دیگر چقدر بشنوم از هیچ و پوچ ها
دیگر چقدر بشنوم از گریه های تو
از این که گِل گرفته کسی زندگیم را

این را بفهم!رفته ام از دست های تو
باید خودم دوباره خودم را ...چه مسخره!
زل می زنم به این همه عابر به این که من
جا مانده ام هنوز ببین پشت پنجره.......

3 comments:

Anonymous said...

بگو ببینم عزیز باوفا؛ اونی که واقعاً باید نوشته هاتو با تمام علاقه و از ته وجودش ببلعه، میاد و نوشته های زیبات رو بخونه؟ من که میخونم و حال میکنم با هر چی می نویسی... چندتا چیز: اول اینکه با فایرفاکس که برازر اصلی منه نمی شه این صفحه رو کامل لود کرد. شاید بعضی جاها تگ های باز داشته باشی. البته فایرفاکس برای خوندن صفحه های ایرانی اصلاً مناسب نیست و میدونم. دوم اینکه چطوری لینک هاتو اینطوری کردی که هرکی رو اضافه می کنی میاد آخر خط، من هرکی رو اضافه می کنم میاد اول خط.
باورم کن که سومی هم داشت و یادم رفت!
خوش باشی عزیزم

Anonymous said...

چشم!... ولشون کن.... من دوبار دوبار میخونم، بد از هر دوبار خوندن هم میرم یه سیگار میکشم یکم فکر کنم ببینم چی میگی. بعد احتمالاً چون هنوز نفهمیدم که داری چی میگی، میام یه دوبار دیگه میخونم. و اگه باز هم نفهمیدم چی میگی دیگه کلمو میکوبم به دیوار
راستی! شما صفحتون خیلی سکسیه، چی تنش میکنین که اندام قشنگش اینطوری دو برابر سکسی میشه؟
پ.ن: وبلاگت تو فایرفاکس بالا می آد معلوم شد که درستشون کردی کدها رو میگم
آفرین به تو، بازم آفرین به تو

Anonymous said...

با سلام. زيبا و جذاب بود. شاد باشيد